Twitter Facebook Feed

Ibu menyusu ingin turunkan berat badan?



Assalamualaikum  dan salam sejahtera

kali ini saya ingin berkongsi tentang set penurunan berat badan bagi ibu yang masih menyusukan anak. memang tidak di nafikan selera makan meningakat bila kita menyusukan bayi begitu juga dengan diri saya sendiri. dengan adanya set kurus bagi ibu menyusu ini dapat kita menurunkan berat badan tanpa menjejaskan penyusuan buat  bayi tersayang 

setelah saya mengamalkan 2 minggu berat badan turun 2kg. tapi buat saya yg sememangnya gemuk sebelum kawin sebelum menyusu dan juga sebelum beranak ini 2kg mungkin tidak nampak tp pada saya sangat bermakna. dan saya akan berusaha untuk menurunkan lagi insyaAllah 

anda juga patut memcuba! PM untuk harga RUNTUH!!



LECITHIN = merupakan agen pemecah lemak ( fat emulsifier) yang akan memecahkan lemak-lemak di dalam badan anda mahupun makanan yang anda ambil. Jadinya lemak itu akan terapung di dalam salur darah dan tidak termendap. Bahaya yea jika salur darah tersumbat. Risiko untuk kena strok tu.


ALFAFA COMPLEX = merupakan fiber yang bertindak untuk mengangkut keluar lemak terapung yang dipecahkan oleh lecithin. Tanpa Alfalfa, lemak-lemak itu tidak diangkut keluar. Selain itu, alfalfa juga bertindak sebagai detok lembut untuk menyahtoksin badan serta membantu sistem percernaan yang lebih lawas.

ESP = Soy Protein pilihan ramai pada masa ini. Pengambilan ESP sepanjang hari memberikan si peminum rasa kenyang yang lebih lama kerana protein dicernakan lebih lambat berbanding karbohidrat. Jika anda yang suka sangat untuk makan kudapan, gantikan dengan ESP untuk mengelakkan anda makan junk food.

0 comments:

Post a Comment