Twitter Facebook Feed

Kenapa dia?

Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

perkenalan saya bersama Shaklee bermula semasa saya mengandung. ketika itu saya mengalami tekanan darah rendah atau HB Low yg sgt teruk. sangat risau lalu saya di perkenalkan dengan trial pack set hamil shaklee bulan pertama check up HB saya naik dengan baik dari 8 ke 10 dan akhir ketika saya melahirkan anak saya yg pertama HB saya 15 alhamdulillah.selepas dengan set hamil saya mengamalkan set berpantang pula. sangat berkesan pada saya kerana luka cepat baik dan tiada rasa tekanan dan kini saya mengamalkan set penyusuan shaklee dan ESP kesannya sgt baik tiada penat dan susu buat anak saya sangat banyak alhamdulillah terima kasih ya Allah kerana memberi rezeki ini.


paling menarik kini Shaklee sudah menjadi pendapatan bulanan saya daripada tiada duit masuk langsung lepas tidak bekerja kini poket berisi seronokkan? kerana ini semua SHAKLEE MENJADI PILIHAN SAYA


0 comments:

Post a Comment